Doprava/platba

Při objednávce nad 2 000 Kč s DPH s platbou bankovním převodem, platební kartou nebo přes systém PayPal neúčtujeme u většiny způsobů dobravy žádné dopravné ani balné. Při doručení do kterékoliv Balíkovny nebo na výdejní místa PPL a DPD je hranice pro poštovné zdarma navíc jen 500 Kč!

Způsob dopravyVýše objednávky
do 499 Kč500 Kč - 1 999 Kč2 000 Kč a víceDobírka
PPL kurýr 79 Kč49 KčZDARMA+35 Kč
PPL výdejní místa a boxy (seznam) 49 KčZDARMAZDARMA+35 Kč
DPD kurýr 79 Kč49 KčZDARMA+35 Kč
DPD výdejní místa a boxy (seznam) 49 KčZDARMAZDARMA+35 Kč
Česká pošta Balíkovna (seznam) 49 KčZDARMAZDARMAZDARMA
Česká pošta Balík Na poštu 79 Kč49 KčZDARMA+35 Kč
GLS kurýr 79 Kč49 KčZDARMA+35 Kč
Česká pošta Balík Do ruky 79 Kč49 KčZDARMA+35 Kč
WE|DO kurýr (seznam) 79 Kč49 KčZDARMA+35 Kč
Osobní odběr Žatec - po-pá 8-16:30 ZDARMAZDARMAZDARMA
Osobní odběr Žatec - nonstop ArmikBox ZDARMAZDARMAZDARMA

Ze Slovenska objednávejte na slovenské verzi stránek HavenOnline.sk, kde naleznete všechny důležité informace.

Nabízíme také možnost zaslání do většiny evropských států, více naleznete v části Doručení do zahraničí.

Doprava zboží

PPL kurýr
Firma PPL rozváží zboží ve všední dny od 8:00 do 18:00. V den expedice balíčku obdržíte SMS zprávu a email s číslem zásilky. Zboží je doručováno následující pracovní den, kdy ráno obdržíte SMS avízo s předpokládaným časem doručení a telefonickým kontaktem přímo na doručujícího kurýra, se kterým můžete dohodnout další detaily doručení. Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí Vám zásilku následující pracovní den, nebo dle domluvy. V den dalšího doručování opět obdržíte SMS avízo s časem doručení a kontaktem na řidiče - kurýra.

PPL výdejní místa a boxy
Seznam výdejních míst PPL Parcel Shop
Kurýrní služba PPL má více než 4000 výdejních míst, kde lze objednávku vyzvednout. Najdete je po celé ČR. Jedná se především o menší obchody. Nabízejí ale i vyzvednutí v rámci výdejních boxů PPL Parcelbox, které jsou v provozu nonstop. Na výdejních místech lze při převzetí uhradit hotově nebo platební kartou, při doručení do Parcelboxu je platba při převzetí možná jen platební kartou.

DPD kurýr
Známá kurýrní firma rozváží zboží ve všední dny od 8:00 do 17:00. V den expedice balíčku obdržíte SMS zprávu a email s číslem zásilky. Zboží je doručováno následující pracovní den, kdy ráno obdržíte SMS avízo s předpokládaným časem doručení a telefonickým kontaktem přímo na doručujícího kurýra, se kterým můžete dohodnout další detaily doručení. Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí Vám zásilku následující pracovní den, nebo dle domluvy. V den dalšího doručování opět obdržíte SMS avízo s časem doručení a kontaktem na řidiče - kurýra.

DPD výdejní místa a boxy
Seznam výdejních míst DPD Pickup
Kurýrní služba DPD má v rámci jejich služby Pickup více než 3600 výdejních míst, kde lze objednávku vyzvednout. Najdete je po celé ČR. Jedná se především o menší obchody. Nabízejí ale i vyzvednutí v rámci výdejních boxů DPD Parcelbox nebo AlzaBox, které jsou v provozu nonstop. Na výdejních místech lze při převzetí uhradit hotově nebo platební kartou, při doručení do Parcelboxu je platba při převzetí možná jen platební kartou.

Česká pošta Balíkovna
Seznam výdejních míst Česká pošta Balíkovna
Zásilky jsou odesílány službou Balík Do Balíkovny od České pošty. Ta nabízí více než 6000 Balíkoven po celé ČR. Balíkovny jsou na většině pošt a také na mnoha dalších místech, především v menších obchodech. Pro vyzvednutí zásilek můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt Balíkovna. Stačí zvolit tlačítko „Zrychlený výdej balíků“ na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce. Zásilku si vyzvednete na základě kódu pro vyzvednutí obdrženého z SMS nebo e-mailového avíza.

Česká pošta Balík Na poštu
Zásilky jsou odesílány službou Balík Na poštu od České pošty. Jedná se o obdobu služby "poste restante" v případě, že si nepřejete zásilku doručovat na Vaší adresu. Vybírat můžete ze všech pošt po celé ČR. Zásilku si vyzvednete na základě kódu pro vyzvednutí obdrženého z SMS nebo e-mailového avíza.

GLS kurýr
Firma GLS rozváží zboží ve všední dny od 8:00 do 18:00. Po odeslání zásilky obdržíte SMS zprávu a email s podrobnými informacemi o doručení s možností změny adresy dodání. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání - čas doručení, výši případné dobírky. Při doručení na dobírku můžete zaplatit za balík hotově nebo kreditní kartou přímo u řidiče. Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a zásilku doručí následující pracovní den.

Česká pošta Balík Do ruky
Zásilky jsou odesílány službou Balík Do Ruky přímo na Vaši adresu. Pokud Vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na Vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby až na 14 dnů.

WE|DO kurýr
Seznam výdejních míst WeDo
Firma We|Do rozváží zboží ve všední dny od 8:00 do 20:00. V den expedice balíčku obdržíte SMS zprávu a email s číslem zásilky. Zboží je doručováno následující pracovní den, kdy ráno obdržíte SMS avízo s předpokládaným časem doručení a telefonickým kontaktem přímo na doručujícího kurýra, se kterým můžete dohodnout další detaily doručení. Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí Vám zásilku následující pracovní den, nebo dle domluvy. V den dalšího doručování opět obdržíte SMS avízo s časem doručení a kontaktem na řidiče - kurýra. Nabízejí také doručení do samoobslužných výdejních boxů We|Do BOX.

Osobní odběr Žatec - po-pá 8-16:30
Vyčkejte, prosím, až vás budeme informovat emailem a pomocí SMS, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Zboží si můžete vyzvednout osobně na adrese Tyršova 271, Žatec. Máte možnost si výrobek prohlédnout či vyzkoušet a rozhodnout se, které zboží si vezmete a o které nakonec nebudete mít zájem. Je možné objednat i více velikostí a vyzkoušet ve zkušební kabince, která velikostně sedne nejlépe. Platba je možná předem při objednání nebo až při vyzvednutí hotově nebo platební kartou.

Osobní odběr Žatec - nonstop ArmikBox
Více informací
Před vchodem do prodejny na adrese Tyršova 271, Žatec máme výdejní box ArmikBox. Z toho lze nonstop vyzvednout již předem zaplacené objednávky. Objednat do ArmikBoxu s platbou při převzetí není možné - box neumožňuje platbu.

Platba za zboží


Dobírka
Je-li veškeré zboží skladem, objednávku expedujeme na adresu zákazníka stejný či následující den po jejím objednání. Celkovou cenu objednávky zaplatíte dopravci přímo při převzetí zásilky hotově.

Bankovní převod
Je-li veškeré zboží skladem, objednávku expedujeme na adresu zákazníka stejný či následující den po připsání stanovené částky na náš účet (2800828024/2010).

Platební kartou
Je-li veškeré zboží skladem, objednávku expedujeme na adresu zákazníka stejný či následující den po jejím objednání a uhrazení platební kartou.

PayPal
Je-li veškeré zboží skladem, objednávku expedujeme na adresu zákazníka stejný či následující den po jejím objednání a uhrazení přes platební systém PayPal.

Bitcoin
Je-li veškeré zboží skladem, objednávku expedujeme na adresu zákazníka stejný či následující den po jejím objednání a uhrazení přes platební systém Bitcoinpay, který umožňuje platit přes virtuální měnu Bitcoin. Zaplatit bitcoiny mohou pouze ti, kteří je mají. Platba bitcoiny je oproti jiným platebním metodám jednodušší. Obvykle stačí jeden klik myší nebo oskenování QR kódu.

Hotově
Je-li veškeré zboží skladem, objednávku je obvykle možné vyzvednout a zaplatit hotově v místě provozovny. Čas vyzvednutí je nutné předem domluvit, nejedná se o kamennou prodejnu.

Dodací lhůty

Objednávky jsou zpracovávány každý pracovní den. V případě nejasností vás budeme kontaktovat.

Základní dodací lhůta na vaši adresu je zpravidla od 1 do 3 pracovních dnů od příjmu vaší objednávky, pokud je zboží skladem. U zboží, které skladem není, je vždy napsána jeho dostupnost v počtu dní v jeho detailu. Při objednávce zboží, které není skladem, je pak dodací lhůta rovna tomuto počtu dní + 1 až 3 pracovní dny k dodání na vaši adresu. Pokud se tato doba nějakou nepředvídatelnou událostí prodlouží, budeme vás informovat na váš e-mail nebo telefon. Tabulku dodacích lhůt, pokud zboží není skladem, naleznete v části Dodací lhůty.

O jednotlivých krocích zaslání zboží budete vždy informováni emailem. Při odeslání zásilky vám emailem zašleme kód pro sledování její trasy. Více informací v části Sledování zásilky.